Вплив пандемії COVID-19 на безпеку дорожнього руху в Україні
Анотація
Пандемія COVID-19 стала серйозною проблемою для сучасної транспортної системи у світі й змусила сус-
пільство по‑іншому дивитися на безпеку переміщення. Громадський транспорт є найважливішою соціально-
економічною галуззю, але в той же час практично всі його види є зонами підвищеного ризику поширення інфекції.
Цей аспект став причиною зменшення використання громадського транспорту, спонукав до збільшення динамі-
ки автомобілізації та стрімкого поширення мікромобільності як нового виду переміщення у міських умовах.
У статті робиться огляд трансформацій в автотранспортній сфері після запровадження протипандемічних
заходів та їх вплив на забезпечення безпеки дорожнього руху. У зв’язку з цим звертається увага на проблеми, що
вимагають невідкладного правового регулювання і реакції відповідних державних інституцій які забезпечують
безпеку у сфері дорожнього руху.
Ключові слова: безпека дорожнього руху, пандемія COVID-19, протиепідемічні заходи, громадський тран-
спорт .
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 С.В. Панова
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).